Tuesday, February 9, 2010

Trash to treasure.

Sem ni sem yang menentukan aku dapat pergi intern atau tak pada sem yang seterusnya. Tak sabar rasanya nak habis belajar, aku dah tak sanggup nak menghabiskan masa dan duit kat sini lagi. Projek aku untuk sem ni sangat-sangat berat untuk aku. Aku kena buat Tv commercial pasal recycle campaign. bukan setakat tv commercial, kena buat logo, 3d website, 3d exhibition booth & Print ad. semua nya berkaitan recycle. Assignment kali ni bukan keseorangan tetapi aku bersama seorang lagi kawan aku, syiera. So kitorang namakan campaign kitorang ni "trash to treasure". Harini aku dengan syiera pergi ke dengkil untuk cari tempat nak shooting tv commercial tu. So ni beberapa gambar yang sempat kitorang ambil. Nanti aku cerita lagi pasal iklan yang kitorang nak buat ni :)

Kawasan perkampungan muallaf

Gambar sendiri jangan di lupakan

muka terencat haha

kilang kitar semula.

Salah satu scene yang akan ada dalam iklan aku nanti.
(Seorang budak melayu yang sedang kira duit tabungnya)







"Dalam kerendahan hati ada ketinggian budi. 
Dalam kemiskinan harta ada kekayaan jiwa.
Dalam kesempitan hidup ada kekuasaan ilmu"



2 comments:

naziracomel. said...

Gambar engkau je banyak!
lepastu
wanie da pakai wedges ke,fuhyoo

wanieyy. said...

keco ! haha sekati aaaaa

Post a Comment