Saturday, February 13, 2010

Selamat hari lahir .

Semalam kitorang kononnye nak buat suprise untuk si teah. Tp nampak gayanya dia mcm terkejut. hehe! penat kitorang menipu. sebelum dia gi dating ngn bf dia, aku ckp aku nakgi the curve ngn sorang member aku ni. pastu wani eng pulak gi dating dengan tunang dia. Mula-mula plan pukul 10 lebih. tiba-tiba bf dia sms cakap pukul 9 lebih. aku pun kelam kabut gi beli kek ape semua. hehe lepastu dahla kat restoran papa joe tu ramai gila orang. ape-ape pun harap teah happy dengan kejutan yang tak berapa nak terkejut ni yee. happy 24th birtday sayaamm. dah tua kau ni ye, perangai tu elok sikit. nak bertunang dah tak lame lagi. hehehe. loveeee semua muahh :*

teah sedang meniup lilin pada hari jadinya yang ke 42. hehe. TUAAAA !

Boyfriend Teah bagi dia bunga depan orang ramai beb ! romentik tak ? haha
dalam kad tu tertulis "Missing you is my hobby, Caring you is my job, Making you happy is my duty, Loving you is my life, HAPPY BIRTHDAY!" aaaauuuwww so romentik. bila la aku nak ada bf camni hahaha!
Esok teah dapat hadiah besaaauuu punye dari bf dia. ape agaknya tu ?

wanieyCute, Sya & waniey eng. sayang korang semuaaa

Kek yang dah berkecai .

sesi suap-menguap. hoho

Amin & Sya
p/s: Semoga cepat2 bertunang :P


waniey bersama tunang nye, hang tuah.

dan saya bersama "kawan lama", taufik.

anak buah ku, alep.



yang ni adalah hadiah yang tak seberapa daripada aku. harap teah suka :)

oh yang bunga tu bf teah yang bagi. i tak bagi bunga2 ni. hehe :P

hehe ni la hadiah nya. taktau nak belikan ape untuk si teah ni. bedal je la. janji kale PINK !



Thanks untuk semua yang menjoinkan diri.
Amin, waniey eng, tuah, taufik & budak kecik.


"Ya Allah kau berkatilah insan yang baik ini,limpahkanlah rezekiMu padanya, tambahkan iman & keinsafannya, bahagiakan dia & dan keluarganya. Mudahkan hidup & urusannya. Terimalah ibadah &amal jariahnya. Ampuni segala dosanya, kedua ibu bapanya dan keluarganya. Selamat hari lahir yang ke 24thn."

3 comments:

Mama AF said...

wouh terharu nye guaaa..thnks sayam ayam!lobiu.

gua dpt purse!oyeaahh

tengkiu semua

Mama AF said...

kwn lama la sgttttttttttttt poyos

wanieyy. said...

"sibuk lah kau" (Audible kat ym)

Post a Comment