Saturday, February 20, 2010

stim sekejap di flaming.


hehe title blog cam ape je kan. Malam semalam Aku dan kawan-kawan pergi mengenjoykan diri lepas assignment phase 1 dah settle, walaupun tak present lagi. haha! Kitorang makan steamboat kat Flaming restaurant, Subang Jaya. Makanan dia nak kata sedap sangat tu takde la, biasa la steamboat tp memang byk gila seafood dan makanan-makanan lain. kita boleh pilih nak yang mana pastu dia ada sediakan tempat rebus nye sekali. Boleh la tahaaan tapi takde la sedap sangat sebab aku tak gemar sangat makanan-makanan sebegini. aku lagi suka masak sardin ngn telur dadar ngn sambal belacan pedas makan ngn ulam. haha tu la cara makanan aku. Kat restoran tu satu kepala harga dia RM20.90, boleh makan sampai muntah. Kau nak amek berapa banyak pun takpe janji jangan bungkus bawak balik. tp lenkali aku pesan kalau nakgi bawak la tupperware. Macam-macam makanan ada kat situ tapi yang paling aku suka ayam kari dia. Semalam punya la suka, harini presentation kene marah kaw-kaw dgn lecturer. Tapi takpe la nama pun student, malas nak amek port sangat..

Muka kekenyangan.

Pelahap-pelahap antaranegeri. dari kiri wakil dari temerloh, negeri sembilan, banting dan perak?







Yang color oren tu kuah tomyam, yang sebelah sup. Sedaaaap tomyam dia


"Kecemerlangan adalah hasil daripada sikap yang ingin sentiasa melakukan yang terbaik"

1 comments:

azizie said...

xajaaaaaaak ='(

Post a Comment