Thursday, February 18, 2010

Bersantai.


Harini rasa happy sangat, dapat membusykan diri dengan kawan-kawan. Harini aku teman kawan aku pergi shooting untuk tv commercial (tvc) diorang kat banting. Lepas shooting semua dah selesai, kitorang gi menyantai kat tepi pantai. Pantai Moreb rasanya nama dia, aku pun kurang pasti nama pantai tu. Lepas tu kitorang gi makan nasi ayam ngn satey besaarrr punyaaa kat banting, nama kedai tu ayong tak silap. hehe! Hari yang sungguh menyeronokkan. Esok giliran aku pulak untuk shooting assignment aku. Next week dah submission, tapi kerja satu apa tak siap lagi -__-". Thanks wani eng, teah, ella, fat, gg & Sam, happy dapat keluar ngn korang yang kuat kentut tu! lelagi jijiiiii ! haha muah muahs











Makan satay yang "BESAR PUNYEE!" hehe.


saya & Jiji

wohoo muat beb duduk 4 orang kat belakang walaupun badan masing2 macam belon panas. haha

hek eleh tah pape je. teah aaa ni suruh buat camni!

saya yang comel ^_^


gambar poyo mesti ada ! haha


"Setiap hari kita adalah manusia yang berbeza.
Semalam kanak-kanak. Hari ini remaja.
Dan esok, hari tua.
Semuanya menjadikan kita dan masa sungguh bermakna…"


0 comments:

Post a Comment