Tuesday, July 6, 2010

Wishlist (shopping raya)

apehal la susah sgt nak cari baru long sleeve skng ni. kalau ada longsleeve pun mesti leher besau la belakang tebukak la. aduh duh. semenjak umur dah nak menjangkau 22 thn ni aku rasa nak tukar fashion baru. umur dah tua kene ar jadi akak2 sikit (haha statement takboleh diterima guna). kalau boleh tanak pakai baju fit2 sgt. mak selalu bising ckp ketat la ape la. haha ala lek la mak hari masih muda. LOL. so pasni nak beli baju longgar2 sikit.sikit je la mak eh. lgpun sekarang lemak makin menambah, takleh pakai baju fit2 nnti ketulan2 akan menonjolkan keluar. haha! tapi susah betul nak cari baju longgar2. kalau ada pun mesti seksi meksi, baju lama kena pakai gak, membazir. haha! raya raya raya danak dekat. nxt week nakgi survey baju kurung ngn mak n akak. aku mmg tak pernah tempah baju kurung time raya. malas nak tempah awal. lgpun takut orang tu buat tak kena ngn kita. lebih baik beli yg dah siap. boleh try2 pastu beli. lgpun aku tak reti sgt nk pilih kain2 ni. huuuuu.






Aku suka beg yg simple2 je. tak suka sgt ala2 vintage ni. hehe

Baju utk anak buah aku. pakai ngn lengging mesti comel gila. pulak tu dgn peha yang cam berketul2 tu. goreng pun sodappp



1 comments:

redmonollysum said...

comel gila baju polkadot & heart print tu! beli wei! huu

Post a Comment