Monday, July 12, 2010

saya sedih. sedih saya. saya sangat sedih. sedih sangat saya.

kan best kalau ada boyfriend, ajak gi mana pun boleh. boleh teman g shopping, ajak gi jog, gi swim, gi kenduri kawin, gi makan gi situ gi sini gi sana. kawan ramai tapi masing-masing busy. yang tak busy pun buat-buat busy. hehe. bukan tabole pergi sorang2 tapi kalau asek bejalan sorang bosan gak. nak gak teman bebual. huah. kalau ajak bf mula2 kene bebel dulu pastu baru ikut. hhaha!

saye: awak jom teman sy gi shopping harini.
awk: awk ni asyik shopping je, nak beli apa lagi?
saye: nak beli kasut la, kasut sy dah koyak.
awk:koyak apenye awk kan byk kasut, pakai la kasut lain. okla jom la.

urghhhhhhhhh. aku pun taktau ape aku tengah merapu sekarang. tgk tajuk je mmg merapu. bosan nak kuar tapi takde orang nak temannnnn. sedih sedih sedih sedih sedihnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. sedih lagi sedih lagi sedih dan sedih dan sedih sedih sedih ;'(

kawan, time sng beratur2. time susah semua menyorok bwh katil. haha ada ke?

huah semalam gi shopping sorang2 kat sg wang, harini gi shopping sorang2 lagi kat pyramid. sobsob.

sila abaikan saya.

)(*&^%$#%^&*()(*&^%$%%^&*( - mencarut sebelum pulang dari office


ok la babai.



0 comments:

Post a Comment