Tuesday, June 1, 2010

hello :)

pejam celik pejam celik dah pun masok 1 Jun harini. Dah tengah tahun dah ye. Last post blog aku ni adalah pada 30 April. Sebulan dah tak ngapdate menalah ni rupanyaaaa. Sangat bz bz bz dan malasssss untuk ngapdet. Tetiba pagi2 subuh ni terasa nak update lak. Lepas je last submission and presentation haritu dah mula rasa menyampah dan mual nak tengok benda2 yang berkaitan dgn komputer. tapi still on facebook setiap hari. hehe. benda wajib yg harus di lakukan lepas bangun tidooo. hehe. Lepas je submission haritu, aku balik Jb. Rindu kat orang2 Jb. Pas balik Jb celebrate bday wani eng, and benda yang aku seronok sangat bila akak aku dah lahirkan anak. and akak aku menghabiskan pantang kat ruma aku. Aku la yang jaga anak dia tu. hehe. Dah sebulan dah pun umur anak dia sekarang. So kat bawah ni adalah acara2 yang dilakukan sebulan yang lepas. hehe



Makan2 kat senibong dgn cam biasa kwn2 yg lain dan tak bukan. Mieja, kudut & mok.




Celebrate bday wani eng dan berkaraoke utk mereleasekan tension lepas submission yang melambak bersama rakan sekelas di sunway pyramid.




Dan benda yang dinantikan telah pun tiba, akak aku dah pun melahirkan anak. Dapat anak perempuan dan telah diberikan nama Amni Husna ( Ketenanganku, Yang baik).

Husna & Ucu (dah sebulan dah budak ni)



0 comments:

Post a Comment