Wednesday, June 2, 2010

Happy 22nd Bday Fawaaaa :)

Setelah sebulan aku kerja kat Watson, baru semalam aku dapat keluar dari tempat aku ni. Selalunya cuti kene duduk rumah, jaga anak buah yang baru lahir. tapi semalam dapat gak keluar ngn kawan-kawan. cuba bayangkan dalam masa sebulan aku tak keluar langsung melainkan pergi kerja, balik kerja terus balik rumah. mcm tu la rutin hari-harian aku selama sebulan ni. Kat tempat kerja pulak sangat2 stress dengan perangai supervisor yang mcm lahanat tu. huhuuu.. nnti di entry yang seterusnya aku akan cerita kenapa aku cakap perangai mereka mcm lahanat. hehehehe. Berbalik pada tajuk asal, kitorang gi solaris dutamas and makan kat The Pink Sage Diner & Pantry. Boleh tahan gak harga dia. Lepas makan kitorang gi exhibition art kat situ2 gak. pastu kitorang gi tgk movie kat the curve tengok cerita shrek. Best gila cerita tuuu. lepas tgk muvi makan2 kat the curve and terus balikkkk. Oh fara, fatin & nazira ni kawan2 aku masa mula2 masuk MMU dulu and exhousemate aku. Rindu zaman2 masa baru masuk MMU dulu. Sekarang tinggal aku ngn nazira je kat MMU, fara ngn fatin dah quit sobsobs. ok la taktau nak cite ape, moh tengok gambau lak yerr.


The Pink Sage Diner & Pantry Restaurant

Yang ni Makanan aku. Lamb Cheese Burger. Harga dia Rm28.90. Rasa dia pun boleh tahan sedap :)

yang ni fries with chilli ke ape tah nama dia. sangat sedap dan berharga RM9.50

Set Make up elianto untuk fara dari saya. Love u fawa muahs :*

Fawa meniup cupcakes. sedaaaappp. nak lagi :(

Kawan :)

Kejakunan kami terserlah





0 comments:

Post a Comment