Monday, August 2, 2010

advanced bday :P


hai. sabtu lepas saya dan kawan2 pergi the curve untuk menyelebrate bday saya yang ke 15. snanye time tu belum bday aku laie tp saja nak nyambut awal sbb nxt week aku balik jb so nnti dah puasa bila nak celebrate kan ? kohkoh. so kitorang makan kat bubba gump, the curve. pastu sementara nak tgk movie tu kitorang gi karoke dulu, then tgk movie SALT. best gak la tp cam tergantung cerita tuuu. so kepada kawan-kawanku (najira, ela, olie, fawa & fatin) thanks sbb celebrate bday kiteee dan thanks for the present. sayam korang sikit muahmuah. haha.


kawan yang mesti ada; fawa, najira & fatem :*

piuh piuhhhh. wish utk tahun ni *nak kawin lambat* :P

makanan kamik. gemuk gemuk. terbantot dietku.

ini makanan saya, nama dia chicken cajun kot? lupa suda.

ini menu dia macam2 ada. sedappppp. nakgi lagi

Bubba Gump Shrimp Co, The Curve

Karok.
*tapi sayang hanya lah impian bulan tak bisa tumbuh di taman dan bila mentari datang pulanglah segala kenyataan*
hahaha

aktiviti sebelum nonton muvi.

fawam, najiram, fatem, waniem, olliem & elam.


thanks semua :*

p/s: terima kasih kepada nazira banyakbanyak sebab terpaksa mematahkan tulang belakangnya menolak kereta aku yang kehabisan bateri, tapi takpe berbaloi juga kerana ada mamat hensem yang telah menolong kami. muka macam pelakon korea kata nazira. sempat aje minah tu. aku tgk muka mamat tu pon tak sempat.


1 comments:

REDWAN ADMAN said...

happy ye kalian sume..ape2 pown,bergembira la selagi kita mmpu kan...happy besday wanie

Post a Comment