Monday, August 30, 2010

sabtu-day



um um um minggu ni saya bakal membusykan diri saya kerana aaaaaaaaaaaa byknyaaa kerja. benda2 yang saya kene wat adalah. jeng jeng jeng !!!!!!

1.report internship (intern habis nxt week, yeay!),
2.kene wat assignment tv commercial(storyboard > illustrate > shooting > animate),
3.presentation mandarin (byk kena study sbb saya tak faham satu ape pun bahasa cina ni aaaa!).

ok gabra now! haha T_T.

ok cerita pasal hari sabtu haritu, saya dan kawan2 (yg tak berapa nak kawan sgt) hehe kawan baruuuu gi berbuka kat shah alam. kitorang gi bazar kat stadium, pastu buka reramai kat dataran ape tah. hehe tp best gak 1st time tgk orang reramai berbuka atas rumput. memang meriaaah ! siap ada orang main bunga api lagi. aaaaaaaaaaaaaaa ape tah nak cerita ni otak tgh berserabut mcm2 pk. ok tgk gambar jela yeeeeeee T_T



sotong kering RM20 okkkkkkkkk. mahal gila bukan sedap pung.





p/s: thanks to ewan, ajib, diba, arman, jeritan batin(taktau real name dia apa haha), dan yang lain2 tak berapa kenal.







1 comments:

REDWAN ADMAN said...

hehehe...sme2...pas ni kite buka pose kat depan pagar umah hang plak ye...hehehe

Post a Comment