Friday, March 12, 2010

Happy Bday Fatem :)


Semalam bday fatem. So macam biasa lah time bday orang, kitorang suka wat suprise. kononnya la. tapi menjadi la jugak kot. boleh laaa. haha! Kitorang makan kat Gasoline Restaurant kat Sunway Pyramid. Aku makan Butter Chicken Chop ke ape tah nama dia. haha. agak muak gak la tapi pedas so boleh la aku habiskan. Lepas makan, si najiera sibuk ajak gi main daytona. tujela modal dia kan. bajet teror la? tapi tetap tumpas di tangan aku. ceh! 1st time aku menang, tapi 2nd time aku saje nak bg dia chance kang hampa lak dia. haha. Lepas main daytona kitorang terus balik rumah memandangkan aku takleh balik lewat malam sgt kang mak aku memekak. haha.. Haih aku tak paham KL ni, pukul 10 pun jalan jem lagi, apekejadahnya semua ni? Semalam otw balik ke rumah aku hampir2 eksiden. sekali nak langgar kereta orang, sekali lagi nak langgar divider jalan. bawak kete pun dah macam apa. mungkin terlebih sgt makan butter kot . haha okay la . chiow :)

Ni la present yang aku bg kat fatem. Jewel Box :)


Nasib baik dia happy dapat ni, dia kata sebelum ni pun dia pernah nak beli. tp tak beli2. hehe


Jeng jeng jeng! ni dalam dia . yg princess kat tgh tu mcm biasa la boleh pusing2 pastu kuar lagu.

Gasoline Restaurant, Sunway Pyramid.

Najiram,fatem & waniem.


3 Years Friendship :)

Bday cake fatem. Sedaaap!

Bday Card ni aku design untuk fatem la kononnya. Tapi tak sempat nak print so upload kat fb je. haha


Ni la Chicken Chop aku yang membuatkan aku mabuk. hahaha




"Kalaulah anda tidak mampu untuk menggembirakan orang lain, janganlah pula anda menambah dukanya"


0 comments:

Post a Comment