Wednesday, June 16, 2010

Pimp-my-face

Semalam lepas balik kerja taktau nak buat ape, broadband kene potong takgi bayar lagi so dok melangok je kat ruma. nasib baik ada anak2 buah yang melambak kat rumah tu. diorang buat aku happy. tapi kalau degil diorang dah dtg tu mmg satu taman dengar sore aku menjerit. um takde ape yang nak dicerita kan. tengok gambau jelaa yer.



Husnot a.k.a tomatogirl.
muka dia cam bentuk tomato pastu kalo time dia menangis muka dia merah memang sebijik cam tomato.
so aku bg dia nama tomato.

Dinot & Daniot
Yang kakak sangat baik dan dengar cakap, yang adik pun baik gak pastu suka melawa. tapi kalau degil budak dua ekor ni dah dtg mmg aku mengamuk satu rumah. yang ni diorang sibuk sangat nak mekap ha amek kau aku mekapkan!

Nur Ain Adina, Nur Marsya Dania & Muhd Zarif Azfar
yang ni memang dah betul2 takde keje. habis aku conteng muka diorang. haha!
Yang tiga-tiga ni adik beradik, ada lagi sorang tp tak ikut. diorang semua dari jb n tgh cuti sekolah so semua dok sini. kecoh riuh rendah rumah aku.


0 comments:

Post a Comment